teisipäev, 16. mai 2017

Isiklik ergonoomiline analüüs


Kodus on mul lauaarvuti ja mööbel paigaldatud õigesti. Kirjutuslaua taga on pöördtool ja kuvar on silmapiirist natuke allpool. Aken on laua taga istudes minust vasakul pool. Laual on olemas ka laualamp, tänu millele näen ma pimedas klaviatuuri. Kasutades arvutit toetuvad mul randmed lauale.
Arvutit kasutades on mul asend enamus ajast õige. Peale pikka aega arvutis olles muudan ma asendit ja istun vabamalt.
Arvuti ei ole mul igapäevases kasutuses. Kui tahan kasutada internetti, olen telefonis. Kasutan arvutit enamasti ainult koolitööks ja filmide vaatamiseks. Kui jäängi arvuti taha pikemaks, siis pause ma eriti ei tee. Liigutan vahelduseks ainult kaela ja ringutan. Silmad pole mul veel ekraani vaatamisest ära väsinud. Arvan, et mu ergonoomia on üsna hea.





Vale asend














Õige asend

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar